fbpx
 

Firminė atributika pardavimui (Merchandising)

firmine atributika merchandising multidora

Jūsų prekės ženklas yra plačiai žinomas ir geidžiamas. Žmonės vis klausia, kur galėtų įsigyti produktų pažymėtų su simbolika. Tuomet suprantate, kad geidžiamas prekinis ženklas ne tik padeda parduoti tiesiogines Jūsų paslaugas ar produktus, tačiau ir atveria galimybes plėsti tiek žinomumą, tiek ir pajamas parduodant atributiką. Tačiau tam, kad pradėtumėte pardavinėti atributiką neužtenka nusipirkti tiesiog tušinukų su Jūsų logotipu ir paleisti juos į internetinę prekybą. Norint gauti maksimalią naudą iš firminės atributikos pardavimo reikia turėti platesnę strategiją ką, kur, už kiek ir kada reikėtų pardavinėti. Būtent šioje vietoje Multidora Jums tikrai gali pasiūlyti puikią pagalbą tiek rengiant, tiek ir įgyvendinant šią strategiją dėl savo ilgametės patirties įmonių atributikos sferoje. Nuo pradinės idėjos judant link strategijos paruošimo bei derinimo iki galutinio įgyvendinimo, produktų fotografavimo ir net pristatymo. Tačiau nuo ko gi reikėtų pradėti?

 

  • Žinutės, kurią skleisite savo firmine atributika.
  • Biudžeto, kurį norėsite skirti.
  • Produktų grupės (pradžiai bent apibendrintos).
  • Deadline arba tikslios datos, nuo kurios startuosite.
  • Brandbook‘o, pagal kurį derinsite logotipą dedant jį ant skirtingų spalvų bei medžiagų produktų.

 

Pradėję galvoti apie šiuos punktus arba juos tiksliai išsigryninę, Jūs jau žinote, kur kreiptis (tiems, kas dar nežino +370 5 269 11 25), suderinami preliminariai prezentacijai reikalingi aspektai ir pradedamas projektas. Dažniausiai preliminaraus projekto paruošimui užtenka 1-3 d.d. tad pirminį vaizdą apie galimą Jūsų firminių produktų kolekciją galėsite matyti išties greitai.

 

Sekantys žingsniai:

  • Suderinami produktų su logotipais kiekiai.
  • Suderinamas produktų logotipavimas.
  • Pradedama gamyba.
  • Esant reikalui daromos produktų fotografijos skirtos internetiniai prekybai vykdyti.
  • Produktų su logotipais pristatymas į Jūsų nurodytą vietą.

 

Pavyzdys: Įmonė x specializuojasi saulės energiją pažabojančiais įrenginiais.

 

Išvysčius arba norint vystyti X prekinį ženklą įmonė nusprendė, jog šalia tiesioginių produktų pardavimų ji norėtų pradėti pardavinėti ir atributiką ženklintą X logotipu per parodas/ renginius/internetinę parduotuvę taip kuriant kultūrą aplink prekinį ženklą ir skatinant žinomumą tiek X tiek ir domėtis pačia įmonės X veiklos aplinka. Tam buvo praeiti pirmi žingsniai ir nuspręsta, jog visi produktai, kurie bus pardavinėjami su įmonės logotipu turi būti ekologiški ir skleisti ekologiškumo bei gamtos tausojimo žinutę.