Ar jau esate numatę, kokį vaidmenį skirsite savo kompanijos ryšiams? Ar lojalumas tikrai toks, kokio norėtumėte, kai kalba eina apie jūsų darbuotojus, klientus, partnerius ir kt?
Bene kiekvienam dirbančiam tiek privačiame, tiek valstybiniame sektoriuje yra labai aišku, kad santykis tiek tarp darbuotojų, tiek tarp įmonės ir partnerių ar įmonės ir klientų yra ypatingai svarbus. Jį kurti ir išlaikyti yra kur kas paprasčiau jei tam pasitelkiate tiek lojalumo programas tiek ir prisimenate ar kartu kuriate svarbias datas, kurios tampa puikia proga aplankyti tikslines grupes.
Štai keli patarimai, kuriais pasinaudoję galite pradėti galvoti apie kompanijos ryšių su tikslinėmis grupėmis bei lojalumo programas:
- Apsibrėžkite, kokiu tonu bendrausite su savo tiksline auditorija (darbuotojai, klientai, partneriai). Tai gali būti tiek žaismingas, tiek pagarbus tonas, tačiau svarbiausia, kad šį aspektą išlaikytumėte visose sferose ir nenukryptumėte iš pasirinkto kelio.
- Kokiu būdu norėsite kurti santykius? Kursite savas sveikinimo dienas, kurių metu dovanosite įmonės atributikos su logotipu, bandysite bendrauti pasinaudoti valstybinėmis ar tarptautinėmis šventėmis ar galbūt net propaguosite spontaniškus santykius, kuomet važiuodami pro šalį tiesiog užsuksite pas savo tikslinį asmenį ir produktą su Jūsų logotipu naudosite kaip teorinę priežastį trumpam pokalbiui.
- Kurdami darbuotojų lojalumo programas atkreipkite dėmesį į tai, jog ilgametis darbuotojas visuomet tikisi būti labiau vertinamas už tuos, kurie ką tik pas Jus įsidarbino, tad rekomenduotina nepamiršti įmonės dovanų darbuotojams segmentacijos.
- Welcome pack arba naujo darbuotojo paketas su jūsų įmonės atributika viduje – puikus sprendimas ne tik įmonei, priimančiai darbuotoją parodyti, jog jis nuo pat pradžių tampa pilnaverte komandos dalimi, tačiau ir darbuotojui matyti, jog įmonė, kuriai nuo šiol jis/ji stengsis kurti vertę jis/ji tikrai rūpi.
- Galų gale apsibrėžkite biudžetą, kurį skirsite būtent santykių ar lojalumo programoms. Tai padės lengviau spręsti, iš kokių produktų su jūsų įmonės logotipu galite rinktis ir kuriuos reikėtų atmesti tik dėl šio faktoriaus.
Atsakę į šiuos punktus ir susidėlioję preliminarų planą drąsiai galite judėti link finalinio žingsnio – kontakto su mumis (sales@multidora.lt), kurio metu aptarę Jums rūpimus klausimus galėsime paruošti pirminę prezentaciją, kurios pagalba bus žymiai lengviau viską susiderinti bei galų gale įgyvendinti išsikeltą projektą.