Pradėkime nuo frazės apibrėžimo: Co – branding tai dviejų ar daugiau prekinių ženklų derinimas siekiant gauti maksimalią abipusę naudą. Kalbant apie Co – branding įmonių atributikoje bei verslo dovanose – tai Jūsų įmonės logotipo derinimas su plačiai žinomo prekinio ženklo logotipu ant paties produkto. Teisingai atliktas Co – branding‘as gali turėti stiprų teigiamą poveikį įmonei, kuri nusprendžia išbandyti šį būdą savo rinkodaroje. Į ką reikėtų atkreipti dėmesį tam, kad prekinių ženklų derinimas neštų didžiausią įmanomą naudą Jūsų prekiniam ženklui?
- Panašios vertybės bei komunikacinis tonas.
Atkreipkite dėmesį į tai kaip prekinis ženklas ant kurio produkto norėtumėte dėti ir savo įmonės logotipą komunikuoja viešojoje erdvėje panašaus stiliaus tonu. Norint gauti maksimalią naudą rekomenduojame rinktis puikiai žinomus, ypatingai aukštą kokybę teikiančius prekinius ženklus jei stengiatės komunikuoti aukštą įmonės veiklos vertę klientams/ partneriams ar darbuotojams. Pvz.: Puikia dovana ar įmonės atributikos dalimi galėtų tapti šveicariškasis Victorinox peilis ar šveicarų gamybos laikrodis su Jūsų įmonės logotipu, skleidžiantis visiems puikiai suprantamą aukštos kokybės žinutę.
- Panašios tikslinės auditorijos bei produktas kuriantis išliekamąją vertę.
Jei prieš tai rašėme apie tai, kad ypatingai svarbu susieti komunikacinę žinutę bei toną derinant du ar daugiau prekinius ženklus, tai tikslinių auditorijų panašumas taip pat yra ypatingai svarbus faktorius renkantis produktą norint gauti maksimalią naudą. Nagrinėjant realią situaciją – statybų įmonė sprendžianti produkto pasirinkimą naujus būstus įsigijusiems klientams dovanoti keliones į užsienį ar dovanoti naujakurių rinkinį, kuris būtų surinktas iš žinomų prekinių ženklų gamintojų produktų skirtų naudoti namų ruošos darbuose su statybų įmonės logotipais. Vienu atveju gavėjas gauna momentinę naudą, kuri neturi jokios tolimesnės naudos ar išliekamosios vertės, kuri primintų ar susietų produktą su statybų įmone, iš kurios būstas buvo nusipirktas, kitu atveju dažnai naudojami produktai, kurie primena apie tiekėją tol, kol yra naudojami.
- Papildoma komunikacija nešanti naudą.
Kad ir kaip norėtųsi tiesiog įteikti dovaną ar įmonės atributiką, kuri turi didelę vertę vien jos atiduoti neužtenka. Norint gauti maksimalią naudą reikėtų turėti realią įmonės atributikos bei verslo dovanų strategiją, kad žmonės dovanojantys Jūsų produktus žinotų, ką duoti, kaip duoti ir svarbiausia, kokią žinutę perduoti, kad dovana neštų visapusę naudą. Mums, marketingistams, dažnai ir taip viskas aišku, tačiau tai, kas aišku mums, nebūtinai bus aišku kitiems, tad nepatingėkime ir apsibrėžkime viską taip, kad visai įmonei būtų aišku, ką norime pasakyti ir kada.
- Paskutinysis žingsnis puikiai kampanijai:
Tam, kad kampanija būtų sėkminga, Jums reikia patikimų bei savo sritį išmanančių partnerių, kurie tiksliai suprastų Jūsų poreikius bei galėtų pasiūlyti tinkamiausius produktus Jūsų būsimos kampanijos tikslams pasiekti. Ką reiktų daryti? Kreiptis el. paštu sales@multidora.lt arba skambinti telefonu +370 5 269 11 25 ir kartu rasime geriausią sprendimą Jums!