
08 Feb Įmonių Atributika ir Verslo Dovanų Tendencijos 2019 Metais
Įmonių atributikos ir verslo dovanų trendu 2019 m. išlieka 2 grupės: EKOLOGIŠKI ir IŠMANŪS produktai.
Ekologija tampa tikru iššūkiu tiek gamintojams, tiek užsakovams. Viena vertus, ekologiškų produktų gamintojai pasiruošę įgyvendinti vartotojų lūkesčius vis plėsdami savo asortimentą. Kita vertus, užsakovai, susipažinę su tikrų ekologiškų produktų kainomis, ima mažinti savo reikalavimus „ekologiškumo“ kriterijui ir ieško kainos kompromiso.
Daugeliui mūsų, maišeliai, rankinės ar krepšiai, pagaminti iš perdirbtų pluoštų ar ekologiškos medvilnės, tikrai ne naujiena. Tačiau nauja tai, kad šių produktų asortimentą šiemet papildo stilingos rankinės ir maišeliai iš perdirbto, 100% suyrančio džinso.
Šiemet ekologiškos tekstilės asortimentą papildė ir tikra rinkos sensacija tapo VEGANIŠKI rankšluosčiai. Serfitikuoti Europos Veganų Unijos jie realiai pretenduoja tapti Nr.1 pasirinkimu ekologiškų produktų rinkoje.
Nuolat plečiamas ir ekologiškų puodelių bei gertuvių asortimentas.
Šių metų akcentas – ISO2GO puodeliai, pritaikyti bet kuriam kavos aparatui, akcentuojant ne tik espresso kavos mėgėjų norą turėti specialų puodelį, bet ir tai, kad gėrimas neišsilieja, kartu lengvai atidaromas/uždaromas viena ranka.
Pastaruosius keletą metų produktų medijos ekspertai intensyviai skatina atkreipti dėmesį į praktiškus produktus, kuriuos galėtų naudoti visa šeima. Šį poreikį šiemet sėkmingai papildo ištisos serijos ekologiškų indų, pusryčių dėžučių bei kitų virtuvės reikmenų, pagamintų iš suyrančių medžiagų, be formaldehidų ir BPA free.
Kalbant apie išmaniuosius produktus, rinką papildė naujos, greitesnės, bevielės ir didelės talpos išorinės baterijos, pakrovėjai, ieškikliai, daiktai su RFID. Tačiau yra ir 2 ekstra naujienos.
Pirmoji jų – išmanioji interaktyvi užrašų lenta, skirta pakeisti įprastas užrašų knygas. Tik pasirodęs šis produktas sulaukė išties didelio dėmesio ir pelnė apdovanojimą.
Kita naujiena – išmanusis porcelianas. Tikra tiesa, skamba nerealiai! Tačiau NFC technologijos pagalba porcelianinis puodelis tampa interaktyviu produktu, kurį galima naudoti kaip lojalumo kortelę, informacijos skleidėją ir t.t.
Na, o kur dar energetiniai saldainiai parodų ir renginių dalyviams, logotipuoti ekologiški vaisiai, suvalgomas kavos/arbatos šaukštelis, pagamintas iš biskvito su karamelės poskoniu ir kt.
Naujienų ir naujovių daug. Tačiau ne mažiau svarbūs ir vartojojų / gavėjų elgsenos pokyčiai, turintys tiesioginę įtaką reklaminių atributų ir verslo dovanų pasirinkimui bei pirkimui.
Faktas tas, kad pasikeitus vartotojų elgsenos prioritetams, į pirmą vietą žengia teisingai pasirinktas produktas bei jo kokybė, ir tik tuomet kalbama apie kainą ir kiekį.
Tad, panašu, kad jau galime pradėti kalbėti apie tai, jog laikai, kai svarbiausi ir paklausiausi buvo nebrangūs ženklinti produktai, skirti masiniam dalinimui ir dideliais kiekiais eina į pabaigą…
No Comments