Kaip Pasirinkti Įmonių Atributikos ir Verslo Dovanų Partnerį?

Kaip-pasirinkti-Multidora

Kaip Pasirinkti Įmonių Atributikos ir Verslo Dovanų Partnerį?

Ar jums yra tekę pasijusti taip tarsi būtumėte filmuko herojus?

Tie, kuriems yra tekę užsakinėti verslo atributiką ir dovanas, puikiausiai įsivaizduojate situaciją, kai pateikus užklausą, Jus užgriūva pasiūlymų lavina, kurią lydi nuolatiniai telefonų skambučiai ir el.laiškai. Vaizdas primena sceną iš filmuko apie susierzinusį Šreką ir Asiliuką, kas sekundę klausiantį: “ar Jau? Jau? O gal vis dėlto JAUUU?”

Tai įprasta ir suprantama situacija. Juk vien Google paieška rodo, kad Lietuvoje turime kone 300 įmonių, siūlančių reklaminę atributiką ir verslo dovanas.

Ar galite tokių situacijų išvengti? Tikrai TAIP. Tereikia rasti laiko ir išsirinkti Jums tinkamą verslo atributikos ir dovanų tiekėją.

Kaip tai padaryti? Lietuvoje apie tai garsiai nekalbama, tačiau pasaulyje, ypač Amerikoje,  šia tema diskutuoja tiek įmonių marketingo specialistai, tiek patys „dovanistai“.

 

Pabandykime ir mes. Jeigu nusprendėte išsirinkti tinkamiausią tiekėją, visų pirma, pasiruoškite JŪSŲ ĮMONĖS reikalavimų Checklist’ą. Palengvinimui, galėtumėte atsižvelgti į 5-7 rekomenduojamus aspektus:

1) Patirtis. Ar tai ilgai dirbanti, aktyvi, patirtį ir nuolatinių klientų ratą turinti įmonė.

2) Produktų asortimentas. Kuo jis platesnis ir įvairiapusiškesnis – tuo geriau. Jį turėtų sudaryti tiek laiko patikrinti klasikiniai reklaminiai atributai, tiek paskutinės rinkos naujienos. Privalumu laikoma, jeigu įmonė gali užtikrinti produktų užsakymų tęstinumą.

3) Unikalių, išskirtinių produktų krepšelis. Be jų neišsivers nė viena norinti išsiskirti įmonė.

4) Produktų kokybė. Nesvarbu, ar kalbame apie masinį reklaminį atributą ar apie išskirtinę verslo dovaną. Kokybė privalo atitikti produkto kategoriją.

5) Sklandus ir greitas užsakymo valdymas. Laikas – pinigai. Todėl labai svarbu, kad įmonė puikiai išmanytų ir valdytų visas grandis: nuo tinkamo produkto parinkimo (pasiūlymo), jo užsakymo iki pristatymo klientui, ar jo nurodytiems adresatams.

6) Orientacija į rezultatą. Nebeužtenka tik laiku įvykdyto užsakymo. Daug svarbiau, ar yra pasiektas tikslas, kurį yra išsikėlęs užsakovas. Tad patartina klausti, kas galėtų suteikti potencialiam tiekėjui rekomendaciją.

7) Apgalvoti pasiūlymai, pagrįsti tinkamu kainos ir kokybės santykiu.

 

Ar to pakanka? Multidoros patirtis sako, kad tikrai Ne. Prie šių punktų pridėčiau:

  • Individualizuotą klientų aptarnavimą. Pasirinktos įmonės atstovas turi būti ne tik geras pardavėjas. Jis turi būti puikus Konsultantas.
  • Domėjimąsi potencialaus kliento verslu (veiklos sritimi) ir sugebėjimą prie jo tinkamai pritaikyti produktus.
  • Puikią ir aktyvią komunikaciją. Tiek su klientu, tiek su jo kūrybine ar PR agentūra.
  • Gebėjimą sukurti specialų, kliento poreikius atitinkantį, produktą nuo koncepcijos iki gamybos.
  • Domėjimąsi tautiniais, kultūriniais skirtumais, kurie gali turėti įtakos kliento verslui tarptautiniame kontekste.

 

 

 

 

 

 

No Comments

Post A Comment