
27 Mar Kaip Prekiniam Ženklui Tapti Draugu?
Ar norėtumėt, kad Prekės Ženklas taptų jūsų Draugu? Tiksliau, ar norėtumėt, kad Jūsų prekės ženklas taptų Jūsų klientų Draugu?
Ko gero nerasime rinkodaristo, kuris į pastarąjį klausimą atsakytų ne. Juk mes nuolat ieškome sprendimų, kaip būti arčiau savo klientų. Nuolat galvojame, ką turėtume padaryti, kad susikurtume išsamų klientų norų ir poreikių portretą, kuris vėliau padėtų mums rasti ir pasiūlyti geidžiamiausią produktą ar tinkamiausią paslaugą tam tinkamu metu.
Patarimų apstu.
Štai Marylando prof., nagrinėdamas prekės ženklo ir vartotojo santykį, akcentuoja, kad „dabartiniame rinkodaros evoliucijos etape, sėkmingi prekės ženklai turės elgtis kaip žmonės. Visų pirma, jie sieks tapti mūsų draugais“. Puiku, tik kaip tai perkelti į realų gyvenimą?
Lengva nebus, tačiau būtent dabar, kai įprastas aplinkybes pakeitė ekstremalios, yra tinkamas laikas pasižiūrėti į matytus ir žinomus dalykus kitu kampu bei įjungti savo kūrybiškumą. Prisiminkime daugybę kartų matytą R.Zemeckio filmą „Prarastasis“. Dar viena Robinzono versija, perkelta į šiuolaikinį pasaulį, kuriame žmonės vadovaujasi principu „Laikas–pinigai“. Likimas pakrypsta ir pagrindinis veikėjas atsiduria negyvenamoje saloje, kur mokosi išgyventi ekstremaliomis sąlygomis. Kai jėgos jau, regis, visiškai išsekę, herojui į pagalbą ateina Wilson‘as… Daugybei žmonių tai tiesiog filmas apie Robinzoną ( Čaką Nolaną). Tačiau, tobulo rinkodaros sprendimo dėka, šiame filme Penktadienį pakeitęs Wilson tinklinio kamuolys, milijonams žmonių ėmė asocijuotis su ištikimu, suprantančiu ir palaikančiu Draugu.
Kai aplink tiek daug nerimo ir neužtikrintumo, kai blogos žinios ir sąmokslo teorijos plinta milžinišku greičiu, regis, atėjo laikas ir mums atrasti savo „Wilson‘us“. Pabandom? Pradėkim nuo mažų dalykų. Kada paskutinį kartą betarpiškai bendravome su savo klientais? Gal vietoj naujienlaiškio su nuolaidomis išsiųskime jiems kvietimą prisijungti prie #Coronaoke vakarėlio online?
No Comments