fbpx
 

Reklama Ant Produktų. Ką Daryti, Kad Ji Atneštų Naudą?

užrašinė-su-bevieliu-krovikliu-ir-logotipu-multidora

Reklama Ant Produktų. Ką Daryti, Kad Ji Atneštų Naudą?

Reklama ant produktų pastebima labai dažnai, jei šiuo metu esate biure, siūlytumėme apsidairyti. Kiek matote reklaminių produktų ir kokių? Turbūt akivaizdžiausias ir dažniausiai pastebimas atributas – tušinukas. Po to seka reklaminis puodelis, užrašinė bei kitos smulkmenos. Jos iš savęs nereikalauja didelių išlaidų, tačiau prisideda tiek prie įmonės prekinio ženklo kūrimo, tiek ir prie santykių su tikslinėmis grupėmis palaikymo (darbuotojų, partnerių ar klientų). Tačiau problema, su kuria susiduria įmonių pardavimų vadybininkai, marketingistai ar žmogiškųjų išteklių atstovai yra pakankamai paprasta. Ką daryti, kad žmogus gavęs šį produktą ne tik žvilgtelėtų sekundei, tačiau taptų pirmuoju pasirinkimu, kai to produkto prireiks. Ir į kokius aspektus ypatingai reikėtų atkreiptė dėmesį renkantis įmonės atributiką bei verslo dovanas?

1. Rinkitės netradicinius ar kelias funkcijas apjungiančius produktus.

Puikus iliustracinis pavyzdys – užrašinė su integruota išorine baterija, kuri kartu turi ir bevielio krovimo funkciją. Kelios funkcijos viename ne tik užtikrina, kad jūsų padovanota atributika bus naudojama, tačiau ir emocija susieta su šiais produktais tampa visai kita. Jei dar tos funkcijos padeda produktui išlikti su jūsų tiksliniu asmeniu ilgiau – tik dar didesnis pliusas. Video apžvalgą apie šią užrašinę galite pamatyti paspaudę ant nuorodos.

užrašinė-su-bevieliu-krovikliu-ir-logotipu-multidora

užrašinė-su-logotipu-multidora

2. Logotipuokite subtiliai.

Dažnai renkantis atributiką klientai nori kuo didesnio logotipo, “na, kad aiškiai matytųsi”. Jei jūsų tikslas yra momentinis žinomumas – tuomet didžiulis kiekis ir staigus produkto paskleidimas yra puikus sprendimas. Jei norite ilgalaikės naudos – žmogus gavęs jūsų atributą neturėtų jaustis tarsi reklaminis stendas.

Gertuvė-su-logotipu-multidora

Gertuvė-su-logotipu-multidora

3. Duokite tada, kai to mažiausiai tikimasi.

Dovanų ir atributikos dažniausiai tikimasi tada, kai yra numatytos ar numanomos progos: įmonės ar valstybinės šventės, gimtadieniai ar didžiosios metų pabaigos šventės. Kur slypi pavojus Jums? Papraščiausiai konkurencijoje. Dalindami savo atributiką ar įteikinėdami verslo dovanas stenkitės tai daryti ankščiau, vėliau arba tuomet, kai kiti tiesiog apie tai dar net negalvoja. Jei kalbame apie Kalėdas, darbuotojams ar klientams dovanas duokite lapkričio pabaigoje/ gruodžio pirmomis dienomis arba po naujų metų. Tam kad jūsų dovanos gautų daugiau dėmesio ir joms nereikėtų varžytis su kitomis gautomis dovanomis.

 



No Comments

Post A Comment